torstai 15. maaliskuuta 2012

Elämänohje eteiseen


Tämän taulun teksti löytyi Pinterestistä ja tykästyimme siihen molemmat niin, että halusimme sen elämänohjeeksi eteiseemme. Koska tekniikasta oon jo aiemmin kertonut täällä, niin kerronpa sitten tästä tekeleestä tuon elämänohjeen sanoin.


* Mikään ei saa mua iloisemmaksi kun se, että saan jo olemassaolevista materiaaleista luotua jotain kivaa tai käytännöllistä. Tähän sisustustauluun löytyi kaikki materiaalit omista varastoista, mikä toisaalta valitettavasti kertoi myös siitä, että jotkut aiemmat projektit ovat jääneet kesken tai olen ostanut liikaa materiaalia : (.

* Kankaan takana on Ikean koottavat Tyglösa-kehykset, joita näköjään ei sieltä enää edes saa - nämä on hankittu varmaan vuonna 2006. Vaalean beigen/hiekan värinen kangas on myös Ikeasta, aikoinaan keittiön verhoja varten ostettu.

* Tätä valmisteltiin varmaan kaksi viikkoa. Mies ruuvasi kehykset ja sitten ne lojui olohuoneen lattialla enkä saanut mitään aikaan. Kertaalleen jo tulostin tekstit mutta ne jäi liian pieniksi. Kehyksistä piti alunperin tulla muistitaulu tuulikaappiin mutta se projekti unohtui kun kehys osoittautui liian isoksi.

* Olen mahottoman huolimaton aina kun tilanne sallii eli en todellakaan viitsi viimeistellä taustoja. Todetkaa vaikka itse. Niititkin ihan miten sattuu :D.





* Hellää kättä tarvittiin tällä kertaa tuossa tekstin jäljennyksessä, jottei tekstistä olisi tullut liian tummaa.
* Olisinpa kuitenkin ollut hellempi ton kiristyksen kanssa! Pingotus oli nimittäin hankalaa, koska kangas venyy ja paukkuu, joten teksti meinasi väkisinkin vääntyä vinoon. Säätöä, säätöä ja monta niittiä ja johan alkoi näyttää paremmalta. Eikä sen nyt niin justiin tarvinnu ollakaan, ajatus oli, että kangas ja teksti saa näyttää vähän kärsineeltä, sellaselta säkkikangasmaiselta.


* Pisteet mulle kun en jäänyt liikaa tuumailemaan sanojen paikkoja vaan lätkäsin ne ekan fiiliksen mukaan heti kun olin saanut uudet tekstit tulostettua.
* Olin kai päättänyt saada tän valmiiksi kun niittailin menemään ihan issekseni muiden mielipidettä kyselemättä ja turhia miettimättä. Oikiaa asennetta,jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti